خانه ⁄ سوالات متداول

سوالات متداول

۱ – مهاباد با ما چیست ؟

یک اپلیکیشن راحت که به شما کمک میکند تا با آگاهی های لازم و در تمام شبانه روز و در هر موقعیت مکانی به صورت آنلاین و بدون حضور ، خدمات و سرویس های خود را در هر زمانی که شما می خواهید ثبت و انجام دهید . کیفیت و به کارگیری متخصصان خوب شهرستان هدف اصلی ما بوده و همواره در هر شرایطی از خدمات خود بهر ببرید.

۲ – ارائه دهنده خدمات مهاباد با ما چه کسانی هستند؟

تیم کاری مهاباد با ما  با توجه به نیازهای مردم، سعی بر انتخاب تخصصی ترین افراد در تمام زمینه ها نموده و تمامی تیم کاری خود را از بین افراد با تجربه وتوانای شهرستان برگزیده است.

۳ – آیا ممکنه سفارش من ثبت شود ولی انجام خدمات به مشکل مواجه شود ؟

مهاباد باما مدیریت زمان را ملاک عمل قرار داده و حتی در صورت مواجه مشکل  قبل از زمان موعود هماهنگی لازم با سایر سرویسکاران انجام شده و خدمات شما به موقع و توسط سرویس کار دیگری ارائه خواهد شد .

۴ – آیا لازم است در هنگام ارائه خدمات کسی در محل سرویس حضور داشته باشد ؟

وجدان کاری و کیفیت انجام بهتر خدمات و رضایت شما شهروندان عزیز هدف و انتخاب اصلی ما بوده اما به منظور نظارت و بهره گیری از اطلاعات سرویس کاران در موارد لزوم حضور شخص و یا افراد جایگزین پیشنهاد می شود .

۵ – آیا تامین وسایل بر عهده ی مشتری می باشد؟

آنچه که مربوط به وسایل و تجهیزات یک سرویس کار می باشد برعهده سرویسکار بوده اما در مورد تامین وسایل مصرفی و تجهیزات جدید که باید خریداری شود بر عهده شهروند بوده و در صورت لزوم می توان با توضیحات لازم از سرویسکار مورد نظر درخواست نموده و فاکتور را در محل خدمات تحویل بگیرید .

۶ – در چه مرحله ای می توانم سرویس درخواستی را لغو کنم ؟

امکان لغو ویا انصراف از سرویس حتی بلافاصله پس از ثبت سفارش و در مراحل ثبت سفارش هم ممکن بوده اما ثبت مکرر و بیش از حد درخواست و لغو آن موجب غیر فعال کردن خودکار حساب کاربری فرد در اپلیکیشن خواهد شد.

۷ – تا چه حد می توانم به امنیت و سفارش اینترنتی در مهاباد با ما اعتماد کنم ؟

جهت اعتماد شما شهروندان عزیز ما نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای الکترونیکی و اینترنتی را از  سازمان صنعت و معدن و تجارت که پس از بررسی فروشگاه و خدمات قابل ارائه صادر می شود را دریافت نموده و به صورت مداوم تحت بررسی سازمان مربوطه می باشد .

۸ – راه های پرداخت هزینه در مهاباد با ما چگونه می باشد ؟

جهت رفاه حال مشتریان در مواردی که قیمت ها به صورت تمام شده می باشد می توان به صورت آنلاین به درگاه پرداختی وصل شده و هزینه را پرداخت نمایید و در مواردی که قیمت خدمات به صورت تمام شده نیست هزینه ی ایاب و ذهاب به صورت آنلاین پرداخت شده و مابقی را می توان از طریق کارت خوان های همراه سرویسکاران و یا به صورت نقدی  پرداخت نمود .

۹ – آیا قبل از ارائه سرویس و خدمات باید وجهی پرداخت نمایم؟

در حال حاظر هزینه کامل سرویس به صورت آنلاین پرداخت خواهد و در صورتی که به دلیل خدمات اضافه تر قیمت سرویس افزایش یافته باشد استاد کار به شما اطلاع رسانی می کند.

۱۰ – آیا می توانم برای شخص دیگری درخواست خدمات نمایم و خدمات در محل آن شخص انجام شود ؟

بله هدف اصلی مهاباد با ما ارائه خدمات برای تمام افراد حتی بدون اپلیکیشن بوده ولی باید در قسمت آدرس دریافت کننده خدمات ،مشخصات و آدرس شخص مورد نظر را به همراه شماره تلفن ارائه نمود.

۱۱- چگونه می توان با مهارت خود همکار مهاباد با ما باشیم ؟

کلیه افراد دارای تخصص و دارای مدرک معتبر از سازمان های آموزشی کشور ، می توانند با مراجعه به بخش حساب کاربری >> تخصص من ، درخواست مصاحبه نموده و پس از گزینش به جمع متخصصین ما بپیوندند.

۱۲ – آیا می توانم متخصص خدمات خود را تغییر دهم ؟

از آنجا که انتخاب یکی از گزینه های پیشنهادی ما می باشد ،ما در مرحله اول سعی بر بهره گیری از بهترین متخصصان کاری نموده اییم اما در صورت عدم رضایت و توافق می توانید از طریق تماس با ما نسبت به صدور گزارش عدم رضایت از متخصص اقدام نموده و متخصص دیگری در سریعترین زمان ممکن به شما معرفی خواهد شد .

۱۳ – کدهای تخفیف در مهاباد با ما چگونه است ؟

افرادی که بیشترین کارهای خود را از طریق مهاباد با ما انجام داده و یا اینکه بیشترین معرفی اپلیکیش را به دوستان خود دارند بنا به تشخیص تیم کاری مهاباد با ما کدهای تخفیفی به شما ارسال شده و می توان در خریدهای بعدی با اعمال کد تخفیفی از کدهای ارائه شده بهره بگیرید.

۱۴ – لغو سرويس توسط سرويس کاران

از آنجايي که ثبت يک سرويس به صورت قطعي حتما بايد به نتيجه رسيده و انجام شدن آن وظيفه اصلي شرکت مهاباد با ما مي باشد، اما در محدود مواردي و آن هم بنا به دلايلي که قابل توجيه براي شرکت باشد، سرويس کار مي تواند سرويس را لغو نموده و بلافاصله شرکت را در جريان قرار داده و سرويس درخواستي شما همشهريان عزيز در سريع ترين زمان ممکن و توسط هميار ديگري به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

۱۵-اتمام نوبت دهی يعني چه؟

مديريت زمان يکي از ارکان اساسي براي هر يک از کاربران ما بوده و باتوجه به اينکه تيم هاي کاري ارائه دهنده خدمات با در نظر گرفتن توانايي هاي خود در تعداد انجام در خواست ها در يک زمان معين ، و به منظور جلوگيري از اختلال در انجام سفارشات در يک ساعت معين، سعي شده سفارشات به صورت نوبت دهي انجام شده ودر صورت اتمام نوبت در يک ساعت ، شما امکان ثبت سفارش در این بازه زمانی نخواهید داشت .